Friday, April 29, 2011

3 suku the series @ puncak vista...

Petang khamis 28 hb 4, dlm pkul 2 ptg, mira antar mesej ajak aku ngan ida p puncak vista. Tapi pkul 3 tu aku ngan ida still ade kelas lg. So, plan2 balik kitorang p balik kelas lah. Dalam pkul 4.30 ptg aku keluar dari kelas FM 1, last kelas tuk sem nie.Aku ngan ida berlari lah kejar bas, kitorg kena nek bas laluan B sbb janji ngan mira and ai nk jupe diorg kt mall. Bas laluan kitorg, laluan A x lalu kat mall 2. So, kitorg nek lah bas laluan B. Kebetulan plak nek bas abg ngah..hehe..pagi jupe abg long ptg plak leh jupe abg ngah..hehe syok abis (hahaha gatai).Pastu sampai kt mall beli ah ckit mkanan nk mkn kt atas puncak vista 2. P puncak nie pown sjer nk hilangkn tension. Maklumlah, nk dkat2 final nie mmg ginie lah...

Tunggu punyer tunggu dak2 2 org nie..pkul 5.25 baru leh gerak jalan kaki ke puncak vista.Jalan -jalan cari pak we hahaha...xdelah..marah pak we ak kekg..hikhik...sorie yer tuan sepet..nkal2 ckit nie.. jom kiter layan snap kt bawah nie...zasss...!!!

sepanjang perjalanan nk kew puncak...


 nie sepanjang perjalanan kami...kitorg kena lalu kat laluan universiti inn ngan laluan maybank..student dari luar tinggal kt cnie...time nie mka kitorg ok lagi...cool lg...

ok..dah sampai pown kt bawah puncak vista nie...
papan tanda puncak vista...taw x anak tangga die brp...cuba teka..

sebelum daki 2 sempat lg snap kn.heheehe...


separuh jalan dh pancit hahaha..penat weyh....


mira mmg xpancit langsung...hehe energy kuat...


sempat lagi layan snap...hehe
muka still cover even lutut dh nk tercabut dh..hehe penat seyh...


wif ida...aigo0 wink2

at last smpai gk ak kt atas puncak nie...hahaha lawak kn..rendah jer xp penat...termegah2 biler smpai kt atas...rehat2 dulu sambil tgk2 pemandangan..nice jgk lah...boleh than ah...then sambung snap lagi..wakakkakaaka...

penat2 leh rest kt pondok nie...


ok la kn...







kt cinie nmpak lah 1 uum...kalu nk nmpak lg jelas bawak lah teropong..hehehe...

then gmbar kitorg plak..k cenyum sumer...snappppppp....

ai yg giler2...


makan2 time...





wif mira and ida...^_^


ida tunjuk pew 2...smgt jer nmpak hehe...nk bt projek kew..


ai yg hampir nk jatuh..oii bahaya cheq...


sesi merenung msa depan..


nice pic..suka !!!!


tinggi tu...aish...layan jelah 


senyum sumer....snapppp

apabila ai bercerita psal rmh mewahnya..hahaha

jam 6.30 ptg kami turun lah dr puncak 2...time turun x penat pown...hehe nek jer semput ckit hehe...

tongkat sakti 2....ish2


pinky2....










lpas turun dari puncak...snap lg lg dn lg....








yeah..!!!!

2 jelah aktiviti kitorg tuk permulaan study week nie...hehehe,,just p rilek2 minda...yg kitorg tkot nya balik dari puncak leh plak terserempak dgn anjing..hitam plak 2...naseb bek xkejar...terkejut giler...ape lg kitorg jalan mcm robot ah..leh plak ade anjing dlm kwsan kampus kn...pelik kan...mcm2 lah...

nmpak x anjing hitam 2 ekor tu...bahaya seyh..!!!

walau ape pown..kitorg enjoy gk ah ptg 2...xp still leh kawal lg diri enjoy2 pown..k lah..kite jupe next entri...
bubbyeee.....tataaaa....
jaga diri sumer....

Thursday, April 28, 2011

senyum...=)

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse 

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus 

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama 
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama 
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse 
Ulang Chorus


Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan 
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan 
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian


Tu boleh pun senyum cantiknya gigi 
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Thursday, April 21, 2011

k@mI 3 sUku....

Balik dari sdg kt cengkeh cafe ak ngan ida bt sesi sengal ckit..hahaha amik gmbar...tujuannya nk hilangkn stress and tension2 nk exam final nie...hehe..jom kiter layan...

ida ngan ak...(3 suku)

mcm nebeng x muka..haahaha

my best fren..toink2..^_^

posing pulak...aish

jeng je jeng...

ida @ 3 suku jatuh..hahaha..salah lending daa...

try an error

kantoi suda....3 suku bt dajal...kih3

otw balik bilik..smpat lg kitorg posing kn...

yeah, yezza....!!!



misz bunga cinta 3 suku......

toink,toink....

aksi titanic...yeah..itu yg kiter mau da....

hasrat tercapai...cukew ah 2...;)

nothing special...

nie penginapan 3 suku..hehe

nie kwn 3 suku...

kt blakang 2 rmh 3 suku...haahaha...cntik x...

3 suku yg stress..hahaa...pastu balik bilik..
mkn nasi...lapar...len kali update lg...yeah..yezza...

ida ckp "3 suku"...hahaha mcm nebeng jer kn...