Monday, May 16, 2011

kata hati seorg wanita

kepadamu yg bakal menjadi pembimbingku kelak...

aku bukanlah seorang yang sempurna...aku ingin kau tahu bahawa aku akan menjaga tingkah laku ku sehingga membuatkn mu berasa senang dgnku...=)

kepadamu yg bakal menjadi ketua keluarga ku kelak...

aku hanyalah insan yang lemah, yang bayak khilafnya...aku memerlukan bantuan mu untuk ak perbaiki kelemahan ku ini menjd org yg terbek dan berguna dlm hidup mu kelak...

kepadamu yg bakal menjadi wira ku kelak...

kau selalu buat-buat tak ambil berat pada diriku..xp aku tau, jauh disudut hatimu, kau selalu berdoa agar aku berjaya dan selalu akan sentiasa memahami dirimu...

kepadamu yg bakal menjadi pejuangku.....

kau selalu mengingati ku supaya mengawal emosi ku..jgn biarkn perasaan marah menguasai diri...kelak akan makan diri..so, skrg aku sedang mencuba mencari yg terbaik dalam hidup ku seperti yg kau nasihatkan dan sampaikan...

kepedamu yg bakal memiliki ku kelak...

aku bukanlah seorang yg cantik dan menarik...aku adalah insan yg biasa dan bersyukur dikurniakan semua ini untuk ku...mungkin kau pernah malu kerana diriku...maafkn aku...akan ku cuba untuk membahagiakan dirimu kelak...


nukilan ikhlas dariku untukmu......^-^

3 comments:

  1. insyaALLAH 'dia' akan jaga n bahagiakan awak..x gitu encik bell??hihihihi..


    waahhh dah tukar template..sama la ngn kite kaler merah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe...insyaALLAH....

    hehe baru taw amik kt ner..sblum nie xtaw pown haha..2 pown tgk kt blog alina..hehe

    ReplyDelete
  3. it's ok dear..xkisah pun nak amek kat mane2..yg penting pandai make up blog..hihihi.. ^_^

    ReplyDelete