Saturday, February 25, 2012

final lepas punyer cuti

semester lepas aku cuti lebih kurang dalam satu bulan. pendek sangat tetapi bermakna sebab aku manfaatkan cuti tersebut.kebetulan time 2 datuk aku (aku panggil ayah sor) buat sedikit kenduri.best jgk..dah lama x berkenduri.so, satu hari aku bermastautin di rumah ayah sor.petang baru balik. epi !!!hehe...

kebetulan time cuti nie sekolah x cuti, so, aku pown temanlah mak antar adik aku (luqman) pergi sekolah..best, sebabnya mak suh aku yang bawak kete...hehehe lesen baru dapat, bersemangat cikit ah nak bawak kete...haha poyos jer aku...hari2 aku p antar and then pick up adik aku dari sekolah..seronok...

awal februari lepas akak aku ngan husband dia ade balik rumah...akak dapat cuti seminggu..alhamdulillah..terubat rindu mak ayah aku dengan mereka berdua..

pelbagai aktiviti yang dilakukan bersama..best!!hehehe..

selepas tu aku ikot p johor bharu..rumah kakak..sepanjang berholiday kat rumah kakak, hari2 kak nor bawak g jalan2 pusing jay be..best gak..lepas nie kalu ade free time nak p jay be lg ah hahaa!!!

best p jalan2...cuma nak kena poket berisi jer..hahaha..

No comments:

Post a Comment